Корекційні вправи
ІГРОВІ ВПРАВИ НА ЗВУКОНАСЛІДУВАННЯ
Під час
занять необхідно стежити за тим, щоб усі звуконаслідування дитина вимовляла на
видиху.
«Аня
співає пісеньку». А-а-а, а-а-а.
«Гуде потяг». У-у-у, у-у-у.
«Болить зуб». О-о-о, о-о-о.
«Пароплав гуде». И-и-и, и-и-и.
«Жабенята посміхаються" І-і-і, і-і-і.
«Заблукали в лісі». Ау-ау-ау-ау.
«Малюк плаче». Уа-уа-уа-уа.
«Пісенька водички». С-с-с-с.
«Пісенька комарика». З-з-з-з.
«Пісенька вітру». В-в-в.
«Гріємо ручки». Х-х-х-х.
«Стукають підбори ». К-к-к-к.
«Граємо на барабані». Д-д-д-д.
«Гусак сичить», «Кулька сдувається». Ш-ш-ш-ш.
«Жук дзижчить». Ж-ж-ж-ж.
«Зозуля кує». Ку-ку, ку-ку.
«Гусак». Га-га-га.
«Корова». Му-му-му.
Проспівування
на одному видиху звукової доріжки а-о-у-и-е (один звук плавно переходить в
інший, і кожний тягнеться не менше 2 сек.);
Проспівування
на одному видиху звукової доріжки зі зміною висоти і сили голосу (пошепки,
тихо, голосно, тоненьким голоском, грубим голосом);
Проспівування
звуку А на видиху (зробили глибокий вдих, надули животик, плечі не
піднімаються, на видиху співаємо «А-а-а-а-а-а-а!»)
Проспівування
простої мелодії (наприклад, «У лісі, лісі темному, де ходить хитрий лис, росла
собі ялинонька, і зайчик з нею ріс...») на звук М чи У. Тобто, дитина робить
глибокий вдих, надуває животик, а потім, на безперервному видиху, начебто
наспівує тільки мелодію пісеньки («м-м-м-м м-м-м-м...»).
Немає коментарів:
Дописати коментар