четвер, 14 травня 2020 р.

Завдання на 15 травня.


Предмет
Теоретичний матеріал
Практичні завдання
1.
Я Досліджую Світ
Народні традиції, родинні свята і здоров’я.
Україна – європейська держава. Сторінками історії України: визначні події, відомі українці. 
 Україна – європейська держава. 
1. Переглянь відео. Україна - частина Європи.
2. Знайомимось "7 чудес української природи".

2.
Математика
Дії додавання і віднімання з іменованими числами, поданими в однакових одиницях вимірювання.
Порівняння іменованих чисел, поданих в одиницях довжини, маси, місткості (об’єму), часу. Створення макетів реальних та уявних об’єктів. 
1. Познайомся із складеною задачею.

2. Виконай у зошиті.

3.
Українська мова
Робота з дитячою книжкою. Бібліотека як освітньо-культурний центр.
 1. Прочитай вірші!
БАТЬКІВЩИНА
Моя рідна Батьківщина
Має назву Україна.
В мене й нація своя –
Українець в мами я.
Є у мене й рідна мова,
Де вкраїнське кожне слово.
О.Довгий

УКРАЇНА
Україна —
Рідний край.
Поле. Річка.
Зелен гай.
Любо стежкою
Іти -Тут живемо
Я і ти!



РІДНИЙ КРАЙ
Красивий, щедрий рідний край
І мова наша солов’їна.
Люби, шануй, оберігай
Усе, що зветься Україна.
Ігор Січовик

Запиши та вивчи один на вибір!
4.
Я Досліджую Світ
Різноманітність природи України. Вплив людини на довкілля.  Охорона природи. 
 Природа і людина - це одне ціле, яке обов'язково потрібно оберігати!
Переглянь пізнавальні відео.

Які куточки України ти мрієш відвідати?

Що головне на карті України?

5.
Фізична культура
Виконання базових рухів, характерних для різних видів спорту. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор.

Немає коментарів:

Дописати коментар