вівторок, 26 травня 2020 р.


Вітаю усіх!
Починаємо із хвилинки-релаксу:
 "Корисні канікули".  

Предмет

Теоретичні відомості

Практичні завдання

1.

Я Досліджую світ

 Практичне застосування умінь з різних видів мовленнєвої діяльності в навчальних і життєвих  ситуаціях.

 1. Перегляньте мультик та прослухайте казку.


https://www.youtube.com/watch?v=eTZVE_AyTFc

2.

Математика

  Розв'язування проблемних ситуацій , що містять групи пов'язаних між собою велечин.

1. Закріплюємо додавання і віднімання двоцифрових чисел.

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4567255

3.

Українська мова

 Вправляння у правильному  та виразному читанні різних текстів. Запис слів, речень та текстів відповідно до опрацьованих правил.

 

1) АПОСТРОФ [1 КЛАС] НАВІЩО ВІН ПОТРІБЕН?


2) Робота в зошиті. Запиши.
               27  травня
М’яч, сім’я, в’юн, солов’ї, здоров’я, в’ється, хлоп’ята.
4) З нового рядка запиши під диктовку речення.
Я знаю багато прислів’їв. Хлопята наловили  в’юнів.  Нас у сім ї   п’ятеро.  Бабуся зв’язала Демяну рукавички. Діти гралися на подвірї.

Запам’ятай!
Після апострофа букви Я, Ю, Є, Ї завжди позначають два звуки.

4.

Музика

 

 Ольга Мельник приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom. Тема: 1Д Время: 27 мая 2020 10:40 AM Киев Подключиться к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/5640889766?pwd=jKUbRdSTDJ08wU07K6eLduhRFz1tew Идентификатор конференции: 564 088 9766 Пароль: 945749

5.

Я Досліджую Світ

 Рослини і тварини рідного краю, які потребують особливої охорони.


Топ-10 диких тварин

України, які потребують захисту:

Як захищати рослини рідного краю?

Немає коментарів:

Дописати коментар