№ |
Предмет |
Теоретичні відомості |
Практичні завдання |
1. |
Я Досліджую світ |
Створення простих візуальних медіатекстів. |
|
2. |
Математика |
|
1.Літні математичні задачі Для того, щоб школярам було легше шукати правильні відповіді, малюйте необхідні умови завдань. 1. Одного спекотного літнього дня Іванко захотів поласувати смачненьким морозивом та пригостити ним своїх друзів Аню та Назара. Скільки грошей потрібно взяти хлопчику зі своєї скарбнички, якщо одна порція прохолодної смакоти коштує 13 гривень? Також Іванко може придбати ціле відерце морозива (такої ж маси, що і три порції разом) за 35 гривень. Як би ви порадили вчинити хлопчику? 2. З нагоди початку літніх канікул бабуся подарувала Оксанці 100 гривень. Дівчинка витратила 25 гривень на похід до історичного музею, а на 40 купила солодощі для батьків. Скільки грошей залишилось у Оксани? 2. Виконай останній стовпчик прикладів. |
3. |
Українська мова |
|
|
4. |
Музика |
Літо |
|
5. |
Я Досліджую Світ |
Зміни в живій та неживій природі влітку. Безпечна поведінка в довкіллі. |
Різні пори року, маючи свої особливості, неабияк різняться між собою. Пригадайте основні ознаки осені, зими та весни. А для того, щоб ви краще зрозуміли, за якими ознаками можна визначити, що літо настало, необхідно переглянути пізнавальне відео. У відео маєте знайти відповіді на такі запитання:
|
вівторок, 19 травня 2020 р.
Доброго дня, завдання на середу!!!
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар