Доброго дня! Завдання на середу!
№
|
Предмет
|
Теоретичний матеріал
|
Практичні завдання
|
1.
|
Я
Досліджую Світ
|
Взаємозв’язок людини і природи. Правила
безпечної поведінки в довкіллі.
|
1. Перегляньте відеоурок. Пам"ятаємо!
Людина і природа – це одне ціле. Якщо
кожен з нас буде милуватися квіткою, а не зривати її, квітів збільшає. Якщо
ми погодуємо пташку взимку, то їх менше помре від голоду, якщо ми у лісі не
будемо кричати, то вилупиться більше пташок і народиться тваринок. Пам’ятайте
– ліс наше багатство, природа – наша мати. Тому не руйнуємо, не ламаємо, не
кидаємо!!! А гуляємо і спостерігаємо, бо вам з цим жити.
2.
ПЕРЕВІРТЕ СВОЇ ЗНАННЯ, виконавши тест:
|
2.
|
Музика
|
Ми-українці
|
|
3.
|
Українська мова
|
Читання різних текстів. Робота з текстом
(запитання за змістом прослуханого фрагменту тексту). Аналіз звукового складу
слова. Письмо букв на позначення звуків. Поширення речень. Запис тексту з
поширених речень.
|
1. Прослухай вірш Ліни Костенко.
Яка його головна думка?
Шипшина важко віддає плоди.
Вона людей хапає за рукава. Вона кричить: - Людино, підожди! О, підожди, людино, будь ласкава. Не всі, не всі, хоч ягідку облиш! Одна пташина так мене просила! Я ж тут для всіх, а не для тебе лиш. І просто осінь щоб була красива.
Вірш для батьків, прочитайте його діткам!
2. Спиши першу половину вірша.
3. Виконай звукову модель слова - СОЛОВЕЙ.
Відпочиваємо разом!
|
4.
|
Математика
|
Додавання та віднімання в межах 100.
Знаходження значення математичних виразів на одну – дві дії. Перевірка правильності
результату математичної дії. Розв’язування життєвих задач з використанням
математичних моделей. Позначення часу на зображенні / макеті циферблату
годинника зі стрілками.
|
|
5.
|
Я
Досліджую Світ
|
Сюжетно-рольові та рухливі ігри. Відтворення емоцій літературних
персонажів під час інсценізації. Збагачення словникового запасу.
Створення коротких письмових повідомлень.
|
2. Перевір свої знання виконавши тест.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар