Завдання на 17 квітня.
№
|
Предмет
|
Теоретичний матеріал
|
Практичні завдання
|
|
1.
|
Я Досліджую Світ
|
Чого хоче кожна людина.
|
1. Прочитай казку "Хитрий заєць".
Визнач тему казки. Чого вона навчає ? Зроби висновок. http://kazkar.info/ua/hitriy_za_ts/ 2.Переглянь повчальний мультик про зайця. https://www.youtube.com/watch?v=g8JGd9z9wDA
3.Склади правила дружби. Розкажи батькам.
4.Які прислів’я про дружбу ти знаєш??
|
|
2.
|
Математика
|
Додавання і віднімання за допомогою малюнків. Роз’язування завдань математичного змісту.
|
1. Усний рахунок.
2. Виконай у зошиті.
|
|
3.
|
Українська
мова
|
Розвиток зв’язного
мовлення. Побудова
зв’язного
висловлювання.
|
1.Яке свято ми очікуємо?
Що ви знаєте про це свято ? Чому ми вітаємось "Христос Воскрес?" Перегляд мультфільма про Великдень. 2.Читаємо про свято оповідання Петра Волиняка "Що одна писанка наробила". mala.storinka.org/великодні-оповідання-для-дітей.html Яка пригода сталася з писанкою?
3.Переказуємо оповідання вголос батькам.
4.Початок перекажи і переказ запиши у зошит (6-7 речень). |
|
4.
|
Я
Досліджую Світ
|
Різноманітність тварин. Значення тварин для людини. Догляд за
тваринами.
|
1. Урок живої природи від Тітоньки Сови про ящірку.
2.Знайомимось з твариним світом. Які є класи тварин? Охарактеризуй класи тварин.
2.Яке значення тварин для людей??
Яке значення тварин у природі?? Дай відповіді на запитання. https://vseosvita.ua/library/rol-tvarin-u-prirodi-ta-zitti-ludej-12655.html
3.Як ви доглядаєте за свійськими тваринами?
Складіть розповідь. |
|
5.
|
Фізична
культура
|
Рухливі
ігри
|
Немає коментарів:
Дописати коментар