середа, 22 квітня 2020 р.

Завдання на 23 квітня.

Предмет
Теоретичний матеріал
Практичні завдання
1.
Я Досліджую Світ
Відтворення в
 різних видах 
діяльності 
ймовірних та 
фактичних 
результатів 
лічби 
об’єктів. 
Виконання 
простих 
завдань на 
основі зібраних (наявних) 
даних із 
застосуванням
 простих моделей. 

1.Перегляньте відео та поміркуйте над задачами(усно). 

2.Вчимося розпізнавати час по годиннику.

3. Переглянь фрагмент уроку, як визначати час за годинником:

2.
Англійська мова
 Вивчаємо кольори веселки.
 Посилання на блог вчителя.
3.
Фізична культура
Виконання загально розвивальних вправ. Рухливі ігри. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ.
1.Ранкова зарядка:

2. Робимо вправи разом з батьками:

4.
Українська мова
Вправляння у виразному читанні різних текстів. Лексичне значення слів (пряме і переносне). Списування з друкованого і рукописного тексту.

1.Читаємо текст про веселку, переказуємо матусі. Переписуємо у червоний зошит перші 7 речень.
Чого веселка весела. 
Синє небо. Жито жовте. Луки зелені. Яблуко червоне. Нагідки жовтогарячі. Вода в Дніпрі блакитна. Фіалка фіолетова.  А як устане веселка, то в ній всі кольори є. Колір неба, жита, лук, яблука, нагідок, Дніпра, фіалок. От яка багата веселка. А чого? Бо вона з Дніпра води набирає.  А вода в Дніпрі блакитна. А ще небо над Дніпром синє. А жито над Дніпром жовте. А ще над Дніпром зелені луки, червоні яблука, жовтогарячі нагідки, фіолетові фіалки. От чого веселка з Дніпра воду набирає. Того вона й така весела, барвиста така.

2. Виконай звукову модель чотирьох слів, на вибір.
3. Зразок!

Немає коментарів:

Дописати коментар