Предмет
|
Теоретичний матеріал
|
Практичні завдання
|
|
1.
|
Я
Досліджую Світ
|
Вплив емоцій на організм. Стосунки з дітьми своєї та іншої статі.
Кола спілкування. Як досягти
згоди: правила взаємодії.
|
1.Пригадуємо, що таке емоції.
2.
Емоції - це психічні стани і процеси в людини. Емоції бувають
позитивними, вони повязані із задоволенням. Негативними - вони викликають
почуття незадоволення. Вчіться бути позитивними, адже це добре! Даю рецепт
"Доброї людини".
|
2.
|
Математика
|
||
3.
|
Українська мова
|
Робота з
дитячою книжкою . Тексти зі щоденного життя.
|
1. Вивчи віршик "Веселка"
Видивлялася веселка
Після дощика в люстерка.
Ось
чому усі калюжки
Заплели барвисті смужки!
Сонце
пити захотіло
І калюжки осушило.
Засмутилася
веселка:
Де тепер знайти люстерка?
Треба
хмарку наздогнати,
У нових калюжках грати! Автор: Н. Карпенко
2.Прочитай
оповідання, зміст перекажи батькам!
|
4.
|
Я
Досліджую Світ
|
Досліди
та практичні роботи:створення моделі веселки.
|
1. Перегляньте дослід.
2.Перегляньте презентацію "Що означають кольори веселки?"
|
5.
|
Фізична культура
|
четвер, 23 квітня 2020 р.
Завдання на 24 квітня!
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар