№
|
Предмет
|
Теоретичний матеріал
|
Практичні завдання
|
||
1.
|
Я
Досліджую Світ
|
Створення простих
візуальних медіатекстів. Запис елементарних повідомлень.
|
|||
2.
|
Українська мова
|
Вправляння у
виразному читанні різних текстів. Дослідження значення слів. Звуковий аналіз
слів. Запис слів та речень.
|
1.Вчимо словникові слова!
Словникові слова – це слова,
правопис яких слід вивчити напам’ять.
Словникові
слова вчимо щодня.
2. Запиши у зошит та виконай звукову модель даних слів.
|
||
3.
|
Музика
|
Веселковий водограй.
|
|||
4.
|
Математика
|
Використання
математичних знань та способів дій для розв’язання навчальних і
практичних завдань
|
1.Повторюємо компоненти додавання ,
віднімання:
2. Перегляньте відеоурок:
3. ОПРАЦЮВАТИ :
|
||
5.
|
Я
Досліджую Світ
|
Спостереження
за явищами природи та їх аналіз. Причини виникнення веселки: уявлення про
світло і колір.
|
1.Перегляньте відео та дізнайтеся
ЩО ТАКЕВЕСЕЛКА, ЯК ВОНА УТВОРЮЄТЬСЯ?
2. Перегляньте відео та пригадайте явища
природи:
3. Досліджуємо цікаві факти про веселку.
4.За бажанням
вдома можна провести дослід:
Дослід №1
- Як ви думаєте, можна
отримати веселку в домашніх умовах, наприклад, тут і зараз?
(міркування дітей)
- Як ви думаєте, у нас вийде?
(відповіді дітей)
- Давайте кожен з вас зараз спробує
створити власну веселку.
Перед вами блюдця з водою і прозорий лак
для нігтів. Вам необхідно поставити миску з водою на стіл, щоб на неї не
падали сонячні промені. Потримати над мискою пензлик із пляшечки з лаком,
поки крапля лаку не впаде в воду. А потім, уважно дивіться, що у вас вийде?
(Спостерігаючи за
поверхнею води, бачимо, що лак утворює тонку плівку на поверхні води.
Повертаючи миску до світла, коли промінь падає на поверхню, бачимо
переливи веселкових тонів, виходить райдужна плівка).
5. Прочитайте лічилку.
Довідайтеся, з чим порівнює автор вірша кожен колір веселки.
ВЕСЕЛКОВА ЛІЧИЛКА
В лузі дощик із квіток
кольоровий сплів
вінок.
У долину, аж до річки,
простяглись барвисті
стрічки.
Ось червона, перша
стрічка, -
колір стиглої сунички.
Друга - наче
мандаринки,
що оранжеві в них
спинки.
Третя - жовта, наче
сонце,
зазирає у віконце.
А четверта - то
зелена,
як листок берізки,
клена.
П’ять - блакитна,
барвінкова,
наче квіточка
святкова.
Шоста - синя, як ті
сливи,
що дощі вмивали й
зливи.
Сьома - вкрили ліс та
балки
фіолетові фіалки.
Із семи стрічок
веселих
утворилася веселка,
і щоб знати кольори,
ти лічилку повтори.
Л. Вознюк
|
вівторок, 21 квітня 2020 р.
Завдання на 22 квітня!
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар